TYNNEREDSDAGEN!!!!

Den 9/5 var det tynneredsdagen, då så stte dom upp stånd med kläder,leksaker och annat. Jag tävlade i att kasta 3 bollar på burkar man skulle få ned så många burkar som möjligt jag vann en röd tärning sedan gick vi runt och tittade tills jag ville bli ansiktmålad. då fick vi leta efter ett stånd där det FANNS ansiktsmålning och vi hittade det efter en stund (rodnar) jag fick vänta till 2 barn som var före mig var klara innan  det blev min tur jag valde vampyr hon målade mig som vampyr och jag blev skitläskïgt :D :D

Sedan uppträdde Dogge på scenen och jag fick hans autograf på armen! så hade pappa bar 10 kronor kvar och jag letade efter nåt som kostade 10 kronor. då hittade vi ett stånd där som sålde jättelånga godissnören i olika smaker. jag tog kola smak dom var jäääääätttteeeellåååånnnngggggaaaaaa  typ ca en meter kanske ;) när jag ätit upp det så gick vi vidare och till sist så såg vi att men kunde måla :DDDDDDDD Jag ville det så klart men vi fick vänta ganska läng :-( tråkit... Men sedan så målade jag efter det så gick vi längre fram och kom till ett stånd där dom sålde solglasögon jag tog på mig Fjortiz glajjor. pappa skrattade åt mig sedan gick vi hem...

Ansiktsmålningen


Jag fick träffa Dogge och fick hans autograf
 


HA DET BÄST FLODHÄST!!! //SIRAN


Kommentarer
Postat av: Dodiz

jA DET VAR ROLIGT FÖR DIG DU JAG SENER IGERN DEN DÄR TÄNIGEN SOM DU BIRETADE OM

2010-05-28 @ 15:16:41
URL: http://hptt//Dodiz//blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0