Snart fyller jag år!!!

Hej alla läsare! På frédagen den 12 mars  fyller jag 10 det ska bli kul! Just nu har jag en kompis hemma som heter C. Jag hoppas ni har haft det bar det har jag!!! Tänk att fylla 10 är inte dåligt


10 bra saker om att fylla år.

1:Man blir överaskad på morgonen.
2:Man får paket.
3:Man blir grattad av vänner och släktningar.
4:Man får födelsedagskort.
5:Man träffar sina vänner och släktingar.
6:Man får det man önskar sig.
7:alla är snälla mot den som fyller år.
8:Man blir ett steg närmare vuxen.
9:Man blir sjungd för.
10:allt jag inte skrivit!              ♥♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS på födelsedagen, gumman! :)

2010-03-12 @ 09:05:08
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0