Z kalas

Idag fyllde min kompis Z år hon fyllde 9år. gästerna var mina kompisar J,E,Z,C,S,E,I minns nt alla :-(. Först kom vi in och fick vänta i 8 min innan kalaset börja. jag lekte med J och E men sedan så skullle vi äta vi åt pannkaka med vispgrädde och sylt MMMM och glass och drack saft. sedan lekte vi igen då så åkte jag på rutshkanan óch trilla av när jag kommit halvvägs i rutshkanan och slog i knäet AJ och sedan slog J i näsan i golvet och började blöd näsblod sedan så slog E i foten i en matta och fick stödbandage. sedan så spelade vi 3 olika spel på kalaset och sedan lekte vi följ Jon Jag E och J sedan ville J inte vara med mera så bara jag och E lekte. sedan behövde E gå på toa och jag med då kom pappa och sedan lekte vi igen sedan så gick vi till kassan och fick godis+balong seda gick jag hem.

dax för kalas



ha det kul på era kalas   MVH siri

Kommentarer
Postat av: Dodiz

ja jag ska på ditt kalas kom i håg ha tåla mod

2010-05-04 @ 15:20:37
URL: http://hptt//Dodiz//blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0