Full? :D

Samma dag som jag hade rolig  daag med cassi och eve så när vi skrattade så kände vi att vi hade blivit fulla!!!!!!!!!!!!! (kanske) Nästa dag hade Cassi ont magen och hade spytt på morgonen blääihg känsla:-(>! Jag hade ont i huvudet och hade fisit och rapat mycke och Eve -L hade ont i huvet. HALLONSODA=GOTT KULOR=GOTT mmmmmmmmmmmm :))))))))))))))))))))))) vi har sett ut en bänk som vi kallar fylle bänken vi vill gå ditt en till dag och köpa hallonsoda,calippo och sura kulor! har ni varit med om nåt sådanat :D

Kommentarer
Postat av: Cassis blogg

jaha du menar jag jag förstår dig jag spydde nestan hihihihihih

2010-04-14 @ 18:27:12
URL: http://.dodiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0