Min dag i dag

Idag var det skönt att sova ganska länge jag sov till 07:56 Skönt:)För oftatas sover jag bara till 07:00 56 minuter till inte dåligt!:) Sen kl 09.00 sprang jag och väkte pappa han ville inte UPP!!så vi låg o myste till 09:08 inan vi gick upp o öppna lucka 20 i mina 4 kaledrar sen gjorde pappa frukost jag fick flingor med mjölk o sylt. MMMMM pappa själv tog managrynsgröt med socker o en kopp kaffe o bröd.Sen Gick jag o satte mej vid datan sen skrev jag ut tre bilder på hus som skulle sätta ihop till 2 hus pappa måla o jag klippte ut sen kom mamma o stack in sina kalla händer under min tröja på ryggen ooo vad kallat hon ville värma sej sen statte även hon sej vid datan. Jag tog av mej tofeln så hon kunde värma sej på min fot hon tyckte det var skönt. Sen skaffa mamma mej en egen blogg som den här jag har nu det var den hon skapa  åt mej. Komentera gärna detta inlägg o alla andra som kommer snart ha fortsatt trevlig december //Siri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0